Ben nogal eens flauw gevallen (vaak tijdens eten) Nu jaren later gaat het redelijk alleen blijf ik zo nerveus als ik een etentje/uitje heb.

het kwam vooral vaak voor in een restaurant en de zenuwen spelen nu vaak parten, (misselijk van te voren) wie heeft de ultieme tip om de zenuwen in bedwang te houden?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik ben van het "gezonde soort" vaste maaltijden sporten etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat bij mij een beetje helpt is het wassen van je handen. Ooit geleerd bij een cursus voor dat soort dingen. S6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je ik ga het zeker proberen!

Andere antwoorden (2)

Eet je uberhaupt wel goed? Stel je het avondeten niet teveel uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt een beetje als ben je bang in een ruimte als een restaurant. Ik lees het als zou het een soort paniekaanval zijn.
Als je niet naar een restaurant kan, moet je lekker thuisblijven.
Je zegt."ik ben van het gezonde soort"bedoel je dat je veel salade eet? MIsschien wat eenzijdige voeding?