Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik bij echo van lies mijn ondergoed uit doen?

Beste, moet ik bij het het echo van mij lies mijn onderbroek uit doen? Ik heb binnenkort een afspraak staan daardoor de vraag. Alvast bedankt

erotisi
een maand geleden
Nee gewoon een beetje opzij doen
KleinDuimpje
een maand geleden
Doe geen ondergoed aan met pijpjes.
Dan kan het broekje gewoon opzij geschoven worden tijdens het onderzoek.
dutchnurse
een maand geleden
zoals anderen al aangaven hoeft dit niet. Mochten ze aangeven van wel, maak dan vooral bespreekbaar dat je dit niet wenst. kan mij niet voorstellen dat het dan alsnog moet. en anders heb je ALTIJD het recht om zorg te weigeren en een second opinion aan te vragen. heel veel succes met je afspraak en maak je niet druk het gaat helemaal goedkomen wat de scan betreft. ik hoop op een goede uitslag voor je :)
Antoni
een maand geleden
@domevragen, als je een bevestiging van je afspraak hebt ontvangen, heb je waarschijnlijk ook contactgegevens ontvangen, bijvoorbeeld een telefoonnummer voor vragen. Ik raad je aan om met die contactgegevens contact op te nemen om je vragen te stellen aan degene die het onderzoek gaat uitvoeren! Dan heb je veel meer zekerheid dan je op deze website kan krijgen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Nee in principe niet behalve als de echoscopist dit vraagt, normaal gesproken is de liesregio vrijmaken voldoende.
Wel wordt geadviseerd om een slip te dragen en geen ondergoed met pijpjes o.i.d.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
3 weken geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing