Oorzaak ingevallen wangen + ogen, maar mollig lichaam, hoe kom ik hier van af?

Ik heb altijd al een dunner gezicht gehad en had hier niet zoveel problemen mee.. Maar de laatste jaren beginnen mijn wangen en ogen steeds "dieper" te zakken. Mijn lichaam matched totaal niet met mijn gezicht en is een stuk molliger. Ik heb al verschillende zalfjes uitgeprobeerd om mijn huid dikker/steviger te maken, maar helaas hielp dat niet.
Op het moment zijn mijn "wallen" zo ver ingezakt dat ze 24/7 donkerpaars zijn. Ze zijn paars doordat ze dieper liggen en niet door pigment.

Voor context: ik ben een vrouw van 24 jaar en probeer een gezonde levensstijl aan te houden. Verder heb ik geen aandoeningen of iets dergelijks.

Hoe kom ik hier van af, of wat kan de oorzaak zijn?
Ik wil liever alle fillers etc. vermijden..

6 maanden geleden
2.1K
TurfGraver
6 maanden geleden
Wat zegt je huisarts hiervan?
tinus1969
6 maanden geleden
Wat bedoel je met gezonde leefstijl? Wat eet je? Hoeveel slaap je?
tinus1969
6 maanden geleden
Wat is je gewicht/lengte/BMI?

Geef als eerste antwoord