Hoe kom ik er achter of mijn been gekneusd is of dat er een breuk is?

Hallo ik ben gister avond uitgegleden in huis en sinds Dien doet mijn been ontzettend veel pijn maar het is niet opgezwollen of blauw of rood zover ik zie en ik kan er wel op lopen maar met veel pijn. Maar omdat het niet opgezwollen is of blauw is weet ik niet of dit een kneuzing is of gebroken of iets anders???

Ritsuka
6 maanden geleden
Ga naar de huisarts(post)
Amadea
6 maanden geleden
Bij kneuzing ziet het er niet gelijk bont en blauw uit, dat wordt vermoedelijk pas in de loop van vandaag zichtbaar.
teusvh
6 maanden geleden
Wat ook best vaak voorkomt is een scheur in een bot. Dan zit alles nog op z'n plek, er is ook weinig zwelling, maar bij belasting doet het vreselijk pijn. Duurt een paar weken (of maanden) voor het volledig genezen is.

Antwoorden (1)

Daar voor moet je naar de dokter en eventueel doorverwijzing voor RX foto.
fremar
6 maanden geleden