Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal dat je ook na de mensturatie nog zeurende pijn hebt in de onderbuik?

Ik snap dat ik het beste met deze vraag een huisarts kan raadplegen, maar vroeg me af of iemand hier iets over weet/kan vinden.
Zelf ben ik niet echt heel veel verder gekomen met Google, want je komt dan meteen uit op dat het iets gevaarlijks zou kunnen zijn. Ik vraag me eigenlijk alleen af of het eventueel normaal kan zijn om lichte, zeurende pijn in de onderbuik te hebben in de eerste week na de menstruatie. Dan gaat het om een herhaaldelijk probleem wat niet slehcts eenmaal voorkomt.

Heeft iemand hier toevallig wat over kunnen vinden wat niet gelijk met het vingertje wijst naar endometriose?

Bedankt alvast!

Pieterke
een jaar geleden
Ik heb dat nooit meegemaakt. Zou toch even de huisarts raadplegen. Waarschijnlijk is het niets ernstigs maar voor de zekerheid.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding