Hoe haal ik een steelwratje weg?

Ik heb een week geleden bij de dokter een steelwratje aan laten stippen. Na een uurtje of zoiets, was het hele ding een grote blaar geworden, die ongeveer die keer zo groot was als het originele wratje. Ik heb die blaar kapot gemaakt en daarbij ging het buitenste velletje eraf. Ja dom, ik weet het :'). Nu is er een wondje overgebleven. Omdat de wrat onder mijn kleding zit, geneest het heel erg lastig, er vormt een korstje, maar die gaat steeds weer open. Wat moet ik er nu mee doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Het beste is dat je gewoon terug naar je huisdokter gaat en het zegt. Zelf er iets aan doen is nu zeker afgeraden, zeker nadat het 3x zo groot werd, en dat je dan nog eens die blaar kapot maakte. Op een gegeven moment zal je huid er genoeg van hebben en zal het een duidelijk litteken nalaten. Indien je dit wil, doe er dan niets aan. Als je liever geen litteken wil, ga dan gewoon terug naar je dokter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had meteen een nieuwe afspraak gemaakt, om hem opnieuw aan te laten stippen. Die is op vrijdag. Daarop wachten of maandag al bellen?...
tinus1969
9 jaar geleden
Ik zou maandag bellen om ernaar te laten kijken, kan de huisarts meteen bepalen of nogmaals aanstippen eigenlijk wel zinvol/verstandig is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overdrijven is ook een vak Belgiancat
'die ongeveer die keer zo groot was als het originele wratje' Ik zou er overigens eerst maar gewoon eens een pleister op doen tot het goed genezen is.