Wat kunnen deze bultjes zijn (jeuken niet)?

ze waren er plots, jeuken niet en doen geen pijn.

Picture for question
ronron1212
een jaar geleden
Naar de huisarts.
tinus1969
een jaar geleden
Idd huisarts, lijkt een soort blaar.
liveisgreat
een jaar geleden
ik denk niet een soort blaar want er zit geen water in.
Pieterke
een jaar geleden
Het kan een allergische reactie zijn. Heb je een nieuw product gebruikt? Ik zou sowieso toch maar even naar de huisarts gaan.
Yvettejuch
een jaar geleden
Gordelroos?
Amadea
een jaar geleden
Dan zou er wél pijn en jeuk moeten zijn, Yvettejuch.

Antwoorden (1)

Het kan een vorm zijn van netelroos. Heeft u een gevoelige huid? Dit kan komen door de weersomstandigheden. Hierdoor gaat u van een warme omgeving naar een plotselinge koude omgeving. Hierdoor kan de huid op deze manier reageren door oneffenheden in de huid weer te geven.
een jaar geleden