Waarom is een borstvergroting niet mogelijk door het verhogen van plaatselijke lipo receptoren ?

Ik weet niet hoe ver de technologie is ivm cosmetische ingrepen maar in plaats van alle plastic troep zoals implantaten , is het überhaupt mogelijk Om lipo receptoren op gewenste plaatsen te verminderen / verhogen ?

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Een borstvergroting door het verhogen van plaatselijke lipo receptoren is niet mogelijk omdat het verhogen van de receptoren geen invloed heeft op de grootte van de borsten. Borsten bestaan uit vet, melkklieren en bindweefsel, en het verhogen van de lipo receptoren heeft geen invloed op deze structuren.
Bronnen:
4 maanden geleden