Hoelang duurt een zonnesteek?

4 dagen geleden heb ik tussen 10 en 2 in de zon gezeten. Vrijwel direct hierna kreeg ik last van misselijkheid, duizeligheid en hoofdpijn. Ook kreeg ik het ik vlagen erg warm en had ik tegelijkertijd soms kippenvel. Ik heb veel gedronken en veel uitgerust maar nu 3 dagen verder heb ik nog steeds last van slappe spieren en soms voel ik me niet helemaal met mijn hoofd erbij. Zijn dit nog steeds verschijnselen van de zonnesteek of is er meer aan de hand? En hoelang kan het duren voordat alles weer weg is?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
12K
Amadea
4 jaar geleden
Coronavirus allicht?
Erna55
4 jaar geleden
Neem even je temperatuur op. Je kunt een virus hebben.

Antwoorden (1)

Een zonneslag/hitteslag zou binnen de week over moeten zijn. Een zonnesteek is meestal na een dag of drie over.