Beetje vies misschien, maar ik heb een wondje in mijn neus met een korstje waar ik maar niet van af kan blijven.

Ik pulk het steeds open, dan bloedt het.. dan komt er weer een korstje en dat pulk ik weer open, etc..etc. Hoe kom ik er vanaf?? Is er een creme ofzo voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
19.1K

Het beste antwoord

Ja daar is een creme voor. Een creme die de huid in de neus zacht houdt waardoor je geen echt korstje meer krijgt en dus stopt met pulken. De zalf heet Nisita en is dus speciaal voor droge neusslijmvliezen. Werkt heel goed. Kijk even op de link hieronder voor meer info over de zalf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede tip! Bedankt, ga morgen bij de apotheek kijken!

Andere antwoorden (5)

NIET MEER AAN PULKEN..
plak er desnoods een pleister voor t neusgat
en haal maar echinaforce zalf van dr vogel die helpt goed bij wondjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nagels van je "pulkhand" heel erg kort afknippen,wil ook wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon wat Betdine zalf op een wattenstaafje doen en dat erop smeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er ook een beetje vaseline op smeren dan gaat het korstje niet zo kriebelen en ga je ook niet zo snel pulken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel stom gezegd, maar je moet gewoon stoppen met pulken. Het kan moeilijk zijn.

Misschien een goedkopere oplossing, pleisters over je nagels plakken, dan kun je niet meer pulken, en het is niet meer zo fijn om met een pleister in je neus te zitten.