Nog meer last van mijn likdoorn, wat nu?

Ik heb al een aantal maanden last van een likdoorn. Ongeveer 5 weken geleden ben ik uiteindelijk toch maar naar de pedicure gegaan. Tijdens de behandeling bloedde mijn likdoorn. Ik was blij dat ik toch maar naar de pedicure was gegaan. Ik dacht : nu ben ik er eindelijk vanaf. Nou mooi niet! De likdoorn doet gewoon 10x zoveel pijn. Ik durf niet eens meer naar de pedicure. Ik gebruik nog steeds likdoornpleisters maar deze nemen de pijn niet weg. Hoe kom ik hier vanaf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoek een pedicure die aangesloten is bij provoet. Zij weten wat ze doen.

Antwoorden (1)

Allereerst : ga naar je huisarts en laat deze bekijken of en wat er beschadigd is. Het kan dat de pedicure "gewoon" uitschoot. [Niemand is perfect, dat kan een keer gebeuren.]

Mijn ervaring is dat je bij het zoeken naar een pedicure af gaat op anderman's ervaring, goede ervaring. Dus informeer in je familie-/kennissenkring wie een goede pedicure kent.
Je huisarts kan je ook hierover adviseren, deze verwijst patiënten naar in dit geval een of meerdere pedicures, met de juiste papieren.

Antwoord

Je weet eigenlijk wel dat als je zo doorloopt en niets doet, de pijn niet verdwijnt.
Zet je over je angst voor [meer] pijn heen en ga eerst naar de huisarts en deze zal je vertellen wat je moet doen, wat medisch verstandig is. Eventueel weer naar een [nieuwe?] pedicure, het moet toch verholpen worden.