doet het pijn als je teennagel eraf is?

Hoi ik ben maud en ik kreeg een deur tegen mijn teen aan en nu is mijn teennagel stuk ik ben bang dat hij erafvalt doet dat pijn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Dat je een deur tegen je teen aan kreeg deed al flink pijn denk ik.
Dat je teennagel eraf valt doet geen pijn, hij zit dan al los door de klap waarschijnlijk.

Het gaat alleen flink pijn doen als je vlak daarna je teen stoot of iemand stapt op je voet, het gedeelte wat onder de nagel zat is heel gevoelig.
Maar je teennagel groeit als het goed is gewoon terug.

Houd vooral in de gaten dat je geen ontsteking krijgt, als je teen ineens rood en kloppend is, moet je naar de huisarts.
Elke dag voetenbadje met groene Biotex werd mij aangeraden vroeger toen ik last had van mijn teen.
Ritsuka