wat moet ik hieraan doen is het een ziekte?

ik loop al 3 jaar te klote met mijn buik kan nu ok geen chocolade en koolzuur dranken drinken en eten heb soms vreselijke kramp je weet van gekkigheid nie meer wat je moet ok met soms veel bloed en soms is er een tijd niks ik heb al kwa medicijnen heel veel geprobeerd niks hielp kamille thee helpt soms nu heb ik het gister zo erg gehad dat ik het bloed heet kreeg op de wc me benen begonnen te trillen kots misselijk dacht ok egt dat moest overgeven hele erge pijn in me buik en suf nadat de ontlasting eruit was kreeg ik het ijskoud misselijkheid zakte af maar hou rot gevoel in me buik dit heb ik dus regelmatig wat is er aan de hand want dit is egt ni leuk meer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik jou was ging ik naar m'n huisarts een verwijskaart halen voor t ziekenhuis en even een onderzoek laten doen want dit is niet normaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker niet als dit al drie jaar loopt!

Andere antwoorden (3)

kunnen een aantal dingen zijn .klinkt mij als een maagzweer.maar zie wat de dokter ervan vind.het zijn vervelende onderzoeken maar je kan overwegen om een roesje te vragen.heel veel sterkte!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel snel naar de huisarts met zoiets.
Het kan b.v. een darmontsteking zijn.
Met zoiets moet je echt niet rond blijven lopen !!
Je zal er niet aan moeten denken dat je er veel te lang mee doorloopt en ze een stukje darm moeten weghalen.
Sorry als ik jou nu bang hebt gemaakt...maar als je het snel laat onderzoeken ben je er waarschijnlijk nog op tijd bij !!!
Voor de zekerheid...het kan natuurlijk iets heel anders zijn, ik ben geen dokter.
Ik wens je veel sterkte !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het eerst dat in mij opkomt is een spastische darm. Kan uitermate pijnlijk zijn, en het kan veel moeite kosten om uit te vogelen waar je wel en niet goed op reageert - ik heb zelf darmen die soms ineens opspelen (zeker in stresstijden), en dan moet ik beslist geen melk drinken bijvoorbeeld, en zorgen dat m'n groente wel goed gaar is (itt de bijna-rauwkost die ik graag eet) maar koolsoorten weglaten uit m'n eten.
Bij buikpijn kan een kruik helpen, en als het heel erg is, duik dan je bed in maar ga niet languit liggen, dan verhoogt de spanning in je buik alleen maar.
Soms kan het ook helpen om domweg op ellebogen en knieën te zitten, kont in de lucht, alsof je gas kwijtmoet.
Op het moment dat je darmen van slag zijn, kun je hele rare effecten hebben rondom het poepen, precies zoals je beschrijft, alsof je compleet uitgeput bent, terwijl je 'alleen maar' gepoept hebt.
Dus misschien is het zoiets.
Kennelijk ben je al druk bezig met de dokter, gezien die medicijnen? Hopelijk helpt het onderzoek je iets verder, sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat Hippo zegt: Spastische darm! Ga naar de huisarts. 3 jaar rondlopen is echt te lang. Zet je even over het dilemma heen... Succes