Waarom ben ik niet ongesteld geworden?

De afgelopen maand ben ik niet ongesteld geworden. Weet iemand waardoor dit zou kunnen komen? Ik ben sws niet zwanger en verder kon ik op internet ook niet zo goed vinden waardoor het zou kunnen komen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K
Amadea
5 jaar geleden
Dat kan alleen jouw huisarts vertellen. Want wij kennen jouw situatie niet en kunnen jou niet ondervragen en onderzoeken.
tinus1969
5 jaar geleden
Hoeveel weeg je bij welke lengte?
Niet ongesteld worden komt in het algemeen door ondervoeding of extreme stress. Beide dus in ongezonde mate.

Antwoorden (1)

10 mogelijke oorzaken waarom menstruatie uitblijft:
Op nummer 1 : zwangerschap, lichaamsgewicht, ziekte en afwijkingen, fout in de berekening, gebruik van medicijnen, bioritme verstoord, stress en spanning, overgang, menopauze (is niet hetzelfde), meerdere vrouwen wonen onder één dak.