Ik heb een rare zachte zwelling naast en/of onder mijn knieschijf weet iemand wat dit is?

Ik heb dus een rare zwelling die als ik mijn been strek onder die knieschijf komt en als ik hem naar achterbuig naast de knieschijf komt. Ik kan mijn knie ook niet volledig strekken en buigen. De zwelling is wel een beetje te zien als ik mn knie strek maar niet heel erg. Als ik erop druk voelt het zacht aan en is het ook beweegbaar en het bolletje, een deel van de zwelling, steekt een beetje uit
Het gaat om mijn rechter knie en in de foto ziet men die bolletjes dat zijn de twee witte balletjes aan de buitenkant van de knie als deze gebogen. Is als er meer fotos nodig zijn geef ik ze graag. Als iemand weet wat het is zeg het me ajb.

PS: dit verscheen na een wandeling van 5 uur

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K
Erna55
5 jaar geleden
Je kunt je knie niet volledig strekken of buigen en je wilt van vreemde mensen horen wat het is....
Maak een afspraak bij je Huisarts.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik ben op dit moment op vakantie en ga morgen middag vliegen, dus ik dacht even ik pleeg het internet snel raad. Zal ook naar de huisarts gaan volgende week. Maar ik dacht als iemand al iets weet...
Ritsuka
5 jaar geleden
Wacht even af of het wegtrekt, en bel anders je huisarts na je vakantie.

Antwoorden (1)

Hallo, het is waarschijnlijk een kleine vocht opstoting (waar vlies omheen zit, vandaar het witte harde) van dat je te lang op je knieën heb gezeten, in jouw geval omdat je knieschijf teveel bewogen is. dat Gaat na een paar dagen en als je ongeluk hebt weken. Maar het kan geen kwaat, als het er na 2 weken nog is, zou ik even naar je huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel ik dacht ook al zoiets van wat ik op google zag stond alleen nergens hoelang het duurt voordat het weg is. Dank je wel voor je antwoord