Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat kun je het beste eten als je midden in de nacht wakker wordt?

Al paar dagen zo ineens wakker rond 3 uur in de ochtend, en dan heb ik moeite om weer in slaap te komen vanwege dat ik ineens honger heb. Wat kan ik het beste eten op dit soort momenten?

Gedurende de dag probeer ik genoeg te eten, maar dit gaat momenteel wat lastiger lmdat ik mij niet zo lekker voel.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zou eigenlijk moeten voorkomen, dat je midden in de nacht wakker wordt met een hongergevoel. Er zijn snacks, die een goede nachtrust bevorderen, waaronder: Banaan met amandelen Kersen Volkorencrackers met pindakaas Pistachenoten Warme melk Volkoren ontbijtgranen met melk Volkorenbrood met kip of kalkoen Kruidenthee Een aantal van deze snacks, kan je ook eenvoudig 's nachts eten. Maar zoals ik in mijn eerste zin al zei, je kunt "beter voorkomen dan genezen".

Bronnen:
https://www.vitamins.nl/blog/van-kalkoen-v...

Je kunt gewoon eten waar je maar zin in hebt. Een bolletje met pindakaas, een restje avondmaal, koud of opgewarmd. Een restje pizza idem. Maakt niet uit. En er is niets mis met s nachts eten. Of op allerlei, voor veel mensen ongebruikelijke tijdstippen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100