welke middel van drogist helpt tegen wratten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K
Reddie
5 jaar geleden
Ga naar de drogist en kijk in de schappen.
Of vraag een medewerker in plaats van op GV.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
hartelijk dank voor de reactie John Moes, vriendelijke groet,
Andy

Antwoorden (2)

Het middel "Formule W Wrattentinctuur"

met vriendelijke groet,
John Moes
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
HeerVoldemort
5 jaar geleden
- is niet van mij, maar troep is het wel. Dat spul werkt lang niet bij iedereen.
De wrattenmiddelen bij de drogist vallen in de categorie: "baat het niet, het schaadt ook niet."

"Er zijn middelen die u zonder recept bij de drogist of apotheek kunt kopen. Het is niet bewezen dat deze zelfzorgmiddelen helpen, maar ze kunnen ook geen kwaad.

Voorbeelden van zelfzorgmiddelen zijn:

    Middelen met salicylzuur (meestal 17%);
    Middelen die de wrat bevriezen. Deze middelen bevatten dimethylether;
    Middelen met andere werkzame stoffen, zoals TCA, MCA of mierenzuur."
Toegevoegd op 18 juli 2018 21:46: bron