Wat is het gevoel dat er iets knapt in je hoofd?

Ik was aan het volleyballen en ik sloeg de bal, toen leek het net alsof er iets in mijn hoofd knapte. Het deed maar even pijn en daarna ging het wel gewoon, ik heb natuurlijk opgezocht wat het kan zijn maar dan krijg je oorzaken zoals scheve mond, erge hoofdpijn, misselijkheid. Maar dat allemaal had ik niet alleen even pijn in mijn hoofd dus dat gevoel dat het knapte. Wat kan dit zijn? Is het schuldig?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
9.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Lijkt me verstandig om tenminste naar de huisarts te gaan en dit te laten onderzoeken. Even pijn in je hoofd, gevoel dat er iets knapte lijken me reden genoeg.
Ritsuka
6 jaar geleden
Bel met je huisarts, die ka n je adviseren
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Scheve mond, erge hoofdpijn, misselijk zijn symptomen van een beroerte. Als er echt iets geknapt was zou je een hersenbloeding hebben gehad en dan zou je meteen geholpen moeten worden. Het gevoel van iets knappen in het hoofd zou ook een oorzaak kunnen zijn van bijvoorbeeld een spiertje in je nek. De pijn trekt door naar een ander lichaamsdeel waardoor je denkt dat de pijn daar zit.

Antwoorden (1)

Volgensmij is het een zenuw die knapt ik heb het ook wel eens het is niet schadelijk als het goed is
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als er een zenuw in je hoofd knapt is wel degelijk iets mis, zenuwen hebben een functie, in het hoofd een heel belangrijke functie. Een zenuw is bovendien zo dun dat je deze niet voelt of hoort knappen.