Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat ik duizelig word, zelfs als ik heel langzaam opsta?

Als ik opsta, zelfs als ik dat heel langzaam doe, word ik heel duizelig en zie ik vlekken. Volgens mensen in mijn omgeving word ik dan ook bleek en ik raak dan even uit mijn balans. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb nergens informatie kunnen vinden, en ben ook al vaker getest op Pfeiffer, bloedarmoede etcetera.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Eet je genoeg?
Lage bloeddruk? Wat is je leeftijd, lengte en gewicht?
Amadea
11 jaar geleden
En ook niet onbelangrijk: ben je een jongen of een meisje, en indien het laatste menstrueer je al?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik heb dit zelf ook, het is niets ernstigs hoor.
Het heeft te maken met een lage bloeddruk.
Het is misschien een kort antwoord maar ik hoop dat het heeft geholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lees dit eens:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/93077-de-oorzaken-en-gevolgen-van-een-lage-bloeddruk.html

de medische benamisch is hypotensie.

Maar als je hier last van hebt kun je echt beter (weer) naar je arts gaan?
Je voeding is wel goed?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan je bloeddruk zijn of het kan ook te maken hebben met je eevenwichtsorgaan. Dit gaat via je oor volgens mij. Of misschien een vitamine te kort. Kan eigenijk van alles zijn. Misschien toch maar een bezoekje dokter die kan je doorverwijzen naar een specalist. Bij mij was het namelijk vitamine en ijzer te kort ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding