Ik heb volgens mij een Oorlel infectie. Wat moet ik doen?

Ik had tunnels in men oren van rubber, deze zijn gaan etteren na een paar dagen. Dus heb ik ze uitgehaald. Maar nu is het gaan bloeden, en voel ik me grieperig. Kan dit? Wat is handig om te doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Alleen die tunnels eruit halen doet niet zoveel, het moet schoongemaakt worden.

Bloeden en grieperig tegelijk, dat kan toeval zijn.
Maak even een afspraak bij de huisarts, laat er naar kijken, laat het behandelen.
Vooral niet zelf gaan prutsen, Bandorion.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja, je had gelijk. Ben toch even naar de huisarts geweest, die vertelde dat ik ook men oren moest schoonhouden. En dat ik koorts en een keelontsteking had, en dat het niet kon komen van die tunnels. Oren zagen er in ieder geval goed uit.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Goed zo, dus uitzieken en schoonhouden :)
Beterschap!
goed ontsmetten maar dat grieperig voelen dat zal wel toevallig zijn denk ik en daar verder niks mee te maken hebben al zijn er misschien mensen die gevoeliger zijn dan anderen. als dat blijft duren je dokter raadplegen omdat het misschien een allergie tegen rubber is!?