ik zou een operatie moeten krijgen aan mijn pols, aan mijn pezen zei mijn huisdokter. nu wil ik weten doen ze jou onder narcose?

ik loop al aantal weken met pijn, en heeft er iemand dat al meegemaakt,, had je veel last achteraf na die operatie?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je bedoelt het CTS (Carpale Tunnel Syndroom), dat wordt geopereerd onder plaatselijke verdoving. Alleen de te opereren arm wordt verdoofd. De eerste dagen na de operatie zal je last hebben van wondpijn en voordat je de hand weer volledig kunt gebruiken ben je een paar maanden verder (als je je aan de regels houdt).
Ik ben blij dat ik me destijds heb laten opereren. Het is dan nog een paar maanden afzien, maar dat weegt niet op tegen de pijn van vóór de operatie.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
dankjewel, :) ik ga mij sowieso laten opereren. heel hard bedankt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@yentlvdh Vergis je niet. Er zijn ook mensen die niet goed uit die operatie komen. Bovendien is er nog een mogelijkheid, maar een chirurg zal deze niet bespreken met je, die snijdt liever. Jaren geleden had ik ook heel veel last van het carpale tunnel syndroom! ik kon niet meer werken zelfs.
Ik heb een afspraak gemaakt met een chirurg, alles was gepland. Een paar weken voor de operatie heb ik deze afgebeld, ik ben door een goede fysiotherapeut behandeld en ZONDER operatie ervan afgekomen... Was erg blij dat ik dit niet gedaan heb en ben nog steeds erg blij. Kan je alleen maar aanraden om naar een goede fysiotherapeut te gaan en je éérst daar te laten behandelen... *snijden kan altijd nog*!

Andere antwoorden (1)

Je huisarts heeft je vast door gestuurd naar een specialist/ziekenhus. Daar krijg je eerst een afspraak en kijkt hoe/wat. Als deze besluit of een operatie de oplossing is vertelt deze je alles over de operatie, ook hoe er verdoofd wordt.