Hoe lang werkt botox tegen overmatige transpiratie?

Volgens deze site: http://www.injectablesclinic.nl/botox.php is botox nu FDA approved voor een behandeling in de oksels. Hoe lang zou die behandeling werken? Voor mij zou het deze zomer ene uitkomst kunnen zijn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De clinic geeft zelf een termijn van 3 tot 9 maanden met een significante afname.
Ik heb grofweg even door de 3 referenties gekeken die ze vermelden.
Deze bevestigen deze claim maar dit betekent niet dat je niet meer zweet maar dat er een kleine tot matige afname van de zweetproductie is.
In een van de studies werd door jongeren niet voor voortgezette behandeling gekozen vanwege de pijnlijkheid die niet opwoog tegen het effect.
Bij ouderen werd dit niet geconstateerd.
liveisgreat
8 jaar geleden
oei is dat wel gezond:-/

Antwoorden (1)

De werking houdt 3 tot 6 maanden aan, prima geschikt om de zomer mee te overbruggen.