Is er een kans dat ik een lichte hersenschudding heb ?

Gister tijdens de voetbal kreeg ik een trap tegen mijn hoofd alles werdt zwart en voelde mezelf als een blok beton, daarna was ik duizelig en had ik het gevoel dat ik moest braken ook was ik vrij moe. nu 1 dag later heb ik nog steeds hoofdpijn en ben ik nog een beetje duizelig het gevoel dat ik zwaar ben.

Toegevoegd na 54 seconden:
Ben voor mijn gevoel ook enkele seconden out geweest daarna wat ik hoorde.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

De kans op een hersenschudding lijkt mij hier zeker aanwezig,tracht zoveel mogelijk te rusten,liefst liggende rust in een donkere omgeving.Als het morgen niet beter is of als de pijn verergerd zeker naar de dokter.
fremar
9 jaar geleden
Ja, daar kan je wel vanuit gaan.
Doe rustig aan, bij verergering of geen verbetering zeker een arts raadplegen. Als er geen andere dingen zijn kan die op dit moment niet zoveel doen, er is geen pilletje voor.

In de bron een lijstje waar je mee op mag passen.
O.a. niet veel computeren, geen alcohol en niet sporten want nog een keer iets tegen je hoofd is gevaarlijk.