Ik heb een heel klein wit bultje net boven mijn onderste wimpers op dat randje. Wat kan dit zijn?

wat kan dit zijn? ik gebruik wel make up, maar haal het er elke avond weer goed af. ik heb er best wel last van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Er wordt niet gevraagd hoe het heet. Dit is dus geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea: er wordt wél gevraagd wat het kan zijn en daarop is het antwoord gegeven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amandea: Als je juist gelezen zou hebben zou je gelezen hebben dat ik exact antwoord heb gegeven op de vraag.
Amadea
12 jaar geleden
Alleen als gevraagd wordt "hoe heet dat?" zou je misschien kunnen volstaan met één woord. Maar het is voor een kennissite toch wel normaal om op z'n minst een hele zin te typen, zodat iemand er wat van kan leren!
En kijk: de vraagstelster reageert al dat ze er niks er aan heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit amanda. Ik zou dus met het mogelijke juiste antwoord op de vraag met een woord meer of minder geen verandering hebben gebracht aan het snappen van mijn antwoord. Ik zou zeggen hold your horses als je er alleen maar op uit bent off-topic te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord. Wat kan het zijn, gerstenkorrel. Kun je lang over praten, kort over praten.
Er staat een link bij, dus als vraagsteller dat niet snapt... Tja... Btw, vraagsteller, verwijderen kún je zelf doen maar t wordt aangeraden dat bij een schoonheidsspecialiste te doen.
Ik heb t 2x zelf gedaan. Niet pijnlijk, wel gepruts...
Amadea
12 jaar geleden
Richtlijnen voor antwoorden geven:
Als je antwoord geeft, dien je je best te doen om ook daadwerkelijk antwoord te geven op de gestelde vraag.
Antwoorden zijn niet toegestaan als:
- Ze geen direct antwoord zijn op de gestelde vraag.
- Ze alleen maar ‘Ja’, ‘Nee’, een verwijzing of een link bevatten; antwoorden moeten altijd worden gemotiveerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen van het gequote (althans daar ga ik vanuit) heb ik gebroken. Overigens door de manier waarop deze vraag is gesteld wordt de motivatie beperkt. Een motivatie in de vorm van een link was in dit geval meer dan voldoende. Mocht je stellen dat ik onjuist, willens en wetens dingen hier onjuist aanpak die kennelijk in een categorie mogen worden gekwalificeerd van een ernst waar je het nodige aantal posten over door moet zagen moet je moderator contacteren die mij eventueel moet verbeteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaarlij: er staat wel degelijk dat ze rond de ogen voor komen.
"Mocht je last hebben van gerstenkorrels rond je ogen, dan kan je het beste naar de huisarts gaan om de korrel weg te laten halen...." Ik vind dit antwoord EN de link prima!! En goed te begrijpen.
Misschien een wratje, als je er veel last van hebt is het verstandig om ze door de dokter weg te laten halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat dit kan zijn kunnen wij niet beoordelen zonder foto, maar het zou een gerstekorrel oftewel milia kunnen zijn. ik ben schoonheidsspecialiste en ik haal deze dagelijks bij mijn klanten weg. ze komen veel voor rondom het oog en is absoluut niet gevaarlijk. als je je eraan irriteert kan je het bij een salon laten weghalen, dit is niet pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is dat een "strontje". Zie link hieronder, waar ook een foto bij staat. Gaat vanzelf over!