Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand mij adviseren over het juiste hoofdkussen?

Ik ben al tijden bezig om verschillende hoofdkussens uit te proberen. toch blijf ik nek- en hoofdpijnklachten houden. Kan iemand mij hierin adviseren?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik slaap altijd op mijn zij.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
764
Ritsuka
9 jaar geleden
en je matras is wel goed?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, die is uitstekend.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sinds ik een kussen van de Aldi heb gekocht slaap ik een stuk beter. Het zijn rechthoekige kussens, dus niet vierkant zoals de meeste. Hij kosste iets van een 8euro, hij komt elk jaar binnen rond eind augustus en september en ik koop hem elk jaar opnieuw. In de Aldi's van Belgie is hij momenteel nog beschikbaar, kijk anders eens op de site van aldi www.aldi.be of punt nl

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vraag het eens aan je fysiotherapeut. Ik kon allerlei kussens lenen om ze uit te proberen. Misschien heeft die van jou ook die service.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien is je kussen te klein, ik heb nekpijn als mijn hoofd teveel in mijn kussen wegzakt. Je moet je hoofd op 90 graden afstand van je schouder houden is mijn advies, ik heb daar een goede ervaring mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou wel eens het geval kunnen zijn inderdaad. Dank!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding