Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe komt het dat ik altijd buikpijn krijg tijdens het hockeyen?

Als we met school hockey moeten spelen krijg ik altijd hele pijnlijke steken in mijn buik (niet mijn zij) terwijl ik dat met andere sporten niet krijg. Hoe komt dat en wat kan ik er tegen doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vind je hockey leuk? Het kan ook zijn dat je de eerste keer dat je hokey speelde toevallig buikpijn kreeg, en nu dit onbewust met elkaar verbindt (hockey = buikpijn) En het dan ook echt krijgt. dat heb ik met tomatensoep gehad, een keer ziek geweest, volgende keer dat ik hem weer at, aarzelde ik toch wel even voor ik de lepel in de soep stak, na n paar keer was het over, toen ik merkte dat het verder niets meer met elkaar te maken had)

zenuwen misschien

is de hockey training misschien net nadat je hebt gegeten? dan kun je ook erg last krijgen van buikpijn en steken in je zij.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100