Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

gevallen op neus en nu loopneus wat te doen?

Ik ben gisteravond op mn neus gevallen en sindsdien heb ik erg last van een loopneus. En ik moet ook steeds hoesten. Enig idee hoe dat komt en wat ertegen te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Loopneus? Ik zou dr snel achteraan gaan! Maar even serieus, misschien even huisarts bellen of even afwachten misschien gaat de "pijn" wel weg.

loopneus en hoest waarschijnlijk niets te maken met val,gewoon terzelfdertijd een verkoudheidje op gedaan.

Hoogstwaarschijnlijk heeft één en ander niets met elkaar te maken maar het kan zijn dat door de klap de boel als het ware geactiveerd is. Het zat er dus al aan te komen (die verkoudheid en die loopneus) maar nu is het in een stroomversnelling terecht gekomen (letterlijk).

Zout met lauw water oplossen, in en uit snuiven desnoods paar keer herhalen. zout werkt zuiverend.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100