Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat je opeens een schok in je nek kan krijgen die een aanhoudende pijn kan geven?

Een paar jaar terug sta ik op in de ochtend en ik voel niets van pijn. Ik ga naar de badkamer en begin m'n tanden (rustig) te poetsen. Opeens krijg ik een zware schok in m'n nek waardoor datk 4 dagen lang mijn nek bijna niet kon bewegen omdat het zo "geblokkeerd" zat en het deed pijn als ik me bewoog..

Hoe komt het dat ik opeens zo'n schok krijg? Ik heb het nog maar één keer in m'n leven gehad maar ik vraag me toch af hoe dit kan..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het lijkt mij een gevalletje "spit" o.i.d. Laat je huisarts ernaar kijken als je het weer krijgt.
Warmte (Tijgerbalsem, Midalgan of gewoon een hot pack) kan verlichting geven.
Het kan zijn dat je 's nachts niet goed gelegen hebt (een verkeerde houding), of door tocht is er een kou op je spieren/gewrichten gekomen. Laat je evt. doorverwijzen naar een fysiotherapeut/chiropracter o.i.d. Wanneer het over is, is het raadzaam te voorkomen dat je het weer krijgt dus laat je ergonomisch ook goed trainen.
Beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding