Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wondje bij mijn teennagel. (zie foto) Ontsteking?

Ik heb sinds kort een plekje bij mijn teennagel die soms ook bloed met een of ander doorzochtig goedje.. Ik vraag me af of dit slecht is of dat het gewoon weggaat.. Het lijkt een beetje een los lapje vlees maar zit wel vast. (Zie foto)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga eens op bezoek bij een erkende pedicure

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat lijkt ontstoken. Advies: 2x per dag teen in een bakje water met een schep Biotex weken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wel blauwe biotex gebruiken
2x per dag in een emmer met groene Badedas, helpt zelf bij paarden tegen hoefzweren! Ook groene zeep is zeer desinfecterend. Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad 2x per dag weken in soda of biotex. Maar haal de nagellak van je nagels. Je voeten goed schoonhouden. Twee keer per dag schone sokken en het liefst open schoenen dragen, zodat het wondje niet gaat broeien door warmte en vocht. Als dat overdag niet kan doe je dit zodra je thuiskomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nagellak er af halen en 's morgens en 's avonds de teen weken in een bak water met soda. Als het erger wordt: naar de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding