Een vriend van mij zegt dat die wakker werd en opeens ruig moest krabben zonder jeuk , wat is dit?

Is dit iets speciaals ? Kan dit wel? Hij is heel erg depressief en heeft veel trauma's , kan het zijn dat het hier mee te maken heeft?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Misschien had hij gedroomd dat hij door een grote zwerm midges werd aangevallen...

Antwoorden (1)

Mensen die depressief zijn , doen in sommige gevallen aan automutilatie (zelfbeschadiging). Dat kan zijn Snijden , Brandwonden veroorzaken , maar je huid open krabben valt er net zo goed onder. Als ik het zo hoor heeft je vriend professionele hulp nodig.