pijn in oogkas, hoofdpijn en misselijk. Wat kan de oorzaak zijn?

Afgelopen week kreeg begon hij opeens minder te zien. Kreeg erna knallende koppijn en werd ook nogeens kotsmisselijk. Hij is op bed gegaan en de volgende dag ging het iets beter. Nu werd hij weer wakker an de pijn. Wat kan het zijn??? Hieronder alle klachten:
-verminderd zicht
-pijn in oogkas (rechter oog)
-hoofdpijn (rechter oog)
-misselijkheid
-vermoeid
-loopneus af en toe

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

ZIjn precies de verschijnselen die ik ook soms heb. Bij mij werd de diagnose " clusterhoofdpijn" gesteld. Sterkte !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waarschijnlijk heb je een aanval van migraine of zoals hierboven vermeld van clusterhoofdpijn.Probeer eens met Paracetamol van 1gr.
fremar
10 jaar geleden
Hoogst waarschijnlijk gaat dit inderdaad om clusterhoofdpijn. De behandeling daarvan zou ip bestaan uit pijnstilling; 3-4 X daags 1000 kg paracetamol is daarvoor prima.

De klachten van pijn aan het oog, slechter zien, misselijkheid en vermoeidheid kunnen ook passen bij andere aandoeningen zoals bijvoorbeeld glaucoom. Daarom s het wel verstandig om zo snel mogelijk contact met zijn huisarts op te nemen. De loopneus past er als enige symptoom niet bij; dat is wat mager om zo'n diagnose uit te sluiten, zeker als je bedenkt dat glaucoom al snel tot blindheid kan leiden...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Vierduizend kilogram paracetamol op één dag? Hoe moet de vraagsteller dat wegkrijgen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eh Sorry, mg natuurlijk. Suffe spellings"correctie".
Dat zijn dus 6-8 tabletten van 500mg.