Ik heb last van misselijkheid, duizeligheid, hartkloppingen, kramp op de borst en trillen. Hoe kan dit?

In vlagen heb ik deze symptomen. Ook last van koud zweet en er zitten allemaal kleine trillinkjes onder mijn huid. Ik maak me er nogal zorgen over. Weet iemand wat het kan zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga er eens mee naar de huisarts, die heeft er voor gestudeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al lang gedaan, zij wist niet wat het was.Ik dacht wellicht zijn er mensen die van zoiets dergelijks ook last hebben en mij kunnen helpen.
Ritsuka
10 jaar geleden
en je weet zeker dat je genoeg eet? ik herken dit namelijk als een lage bloedsuiker bij mijzelf
Cryofiel
10 jaar geleden
Dacht ik ook aan, Ritsuka.
Cryofiel
10 jaar geleden
Dat wilde ik ook net schrijven, Ritsuka, maar de site lag er even uit. Vraagsteller, kijk eens WANNEER je deze symptomen krijgt, en hoe lang ervoor je iets hebt gegeten. Kijk ook eens of de symptomen verdwijnen als je een suikerklontje eet, of iets waar suikers in zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben niet echt een snoepkont, ik eet wel voldoende volgens mij! Maar ik ga er een op letten @ritsuka en @cryofiel. Bedankt voor se tips!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar is zonder verdere informatie en onderzoek geen antwoord op te geven. Het kan namelijk van alles zijn; van angstklachten, hyperventilatie en spanningsklachten tot hartproblemen, schildklier- en andere hormonale problemen. Het beste kunt u contact opnemen met uw huisarts, die kan u dan meer vertellen.

Het beste antwoord

Deze symptomen zouden allerlei oorzaken kunnen hebben.., maar een voor de hand liggende zou zijn; een lage bloedsuikerspiegel, voeding, denk aan bv cafeïne-houdende dranken.

En natuurlijk het advies om een arts/specialist te raadplegen, maar daar heb je vast al aan gedacht)