Hoe komt het dat de aarswormen niet dood zijn ?

Zondagochtend merkte ik in mijn stoelgang aarswormen op. Ik verschoot ! Want ik had totaal geen jeuk ofzo.. Ben direct naar de apotheek van dienst gereden en om medicatie gegaan. Ben direct met de medicatie begonnen. Daarnet moest ik naar het toilet en deed ik een 'controle' zeg maar. Ik keek dus naar mijn stoelgang en merkte nog een paar aarswormen op. Sommigen dood maar er zaten er een paar bij die nog bewogen.. Hoe kan dit en wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Wat in deze van belang is dat je de kuur afmaakt en jij niet alleen:ook je huisgenoten.
Daarnaast moet je de hygiene hoog houden en je vingers niet ongewassen in neus of mond stoppen.
Regelmatig ondergoed verschonen en dit alles blijven volhouden,succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de levende wormpjes worden gedood, maar ondertussen komen er nog steeds eitjes uit.
daarom moet je na twee weken nogmaals ontwormen, zodat je er echt vaf bent.
Rieneke1