Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar komt die pijn in mijn benen vandaan? Het lijkt dat je benen heel zwaar aanvoelen. Wat kan het zijn?

ik heb nu al een paar jaar last in mijn benen. Vooral ter hoogte van mijn knieën en enkels, het komt nooit hoger als mijn knieën. Het gevoel is niet echt te beschrijven maar het lijkt dat je benen heel zwaar aanvoelen. Het blijft een paar uur in mijn benen en na een tijd gaat et vanzelf weer weg. Heb er al opgelet als ik die dag zware inspanning doe of als het door tempratuurverschillen komt maar ook dat kan ik er niet mee linken. Ik krijg het ongeveer om de week en meestal 's avonds. Als ik er warm water over doe is het gevoel even weg maar na 10 seconden is het er weer. iemand die hier raad mee weet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
934
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Even naar de dokter gaan...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dit kan veel zijn:artrose ,reuma,slechte doorbloeding...hier moeilijk te beantwoorden.Ga best eens naar je huisarts.
(Lees meer...)
fremar
10 jaar geleden
Daar heb ik ook veel last van. Het is waarschijnlihk groeipijn bij mij. Maar zoals degene hierboven mij al zei: ga voor de zekerheid naar uw huisarts.
Soms helpt het ook om met mijn knieën zo ver mogelijk onder me te buigen en mijn armen er om heen te slaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding