Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Herkent iemand deze klachten? ( last van mijn gewrichten, zoals knieen, enkels, polzen, schouders en ellebogen)

Ik heb al 2 jaar dat ik af en toe last heb van mijn gewrichten, zoals knieen, enkels, polzen, schouders en ellebogen. Sinds 1,5 tot 2 maand geleden is dit erger geworden en heb ik er elke dag last van. Dit belemmerd dingen in het dagelijks leven zoals trap lopen en afstanden lopen. Ik ben hiermee naar de huisarts geweest en die heeft me door gestuurd naar het ziekenhuis waar ik bloed heb geprikt voor verschillende dingen en moet nu wachten tot dinsdag voor de uitslagen. Maar ik zou graag willen weten of er iemand nog meer last heeft van een stekende, zeurende pijn in alle gewrichten en vaak met tintelingen en bonken als gevolg. Weet iemand wat deze pijn kan stillen, zodat ik 's avonds beter slaap?

Weet jij het antwoord?

/2500