als ik op m'n buik lig een raar gevoel in m'n onderbuik en ik voel m'n hartslag daar wat kan dit zijn? Info: ik ben herstellende van een eetstornis.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Heeft niks met je eetstoornis te maken.
Als je op je buik ligt, komt daar druk op te staan, en worden de organen wat samengedrukt. Dat is het rare gevoel wat je dan krijgt.
En daardoor voel je je hartslag meer, net zoiets als dat je een handstand doet.
Dan komt er meer druk op een gebied te staan en voel je je hartslag sterker.
Volledig normaal dus.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee mooi thankyou ik maakte me al zorgen... X

Andere antwoorden (1)

Heeft iedereen! Zelfs ik met wat overgewicht! No worries
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thankyou! X