Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Zijn tintelingen, spiertrekkinkjes, sroomgevoel en gloeien van benen bij iemand bekent wat dat is?

De artsen weten nog steeds niet hoe dat komt. De reumatoloog zegt dat het van de fibromyalgie komt en de neuroloog wijst met zijn vinger naar zijn voorhoofd. Ik heb het gevoel niet meer serieus genomen te worden, maar heb nog steeds de klachten. Ik word er werkelijk wanhopig van. Zelf op bed kan ik niet normaal liggen omdat omdat zelfs het matras en kussen pijnlijk is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Letterlijk betekent fibromyalgie pijn in bindweefsel en spieren. Dat is best mogelijk maar afgaande op uw klachten zou het kunnen dat u met problemen in uw ruggenwervel zit. Mijn vrouw had alle symptomen die u daar beschrijft en had uiteindelijk versleten tussenwervelschijfjes onderaan de rug waardoor de zenuwen ontstoken waren en werd daar uiteindelijk aan geopereerd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100