Heb al ruim anderhalf jaar last van diarree, artsen staan voor een raadsel. Wat te doen?

Sommige dagen geen last, andere dagen plakkerige ontlasting, maar merendeels 24 uur per dag geregeld rennen.
Kan de deur niet meer uit.

Toegevoegd na 5 minuten:
Heb al vele diëten gehad, maar het maakt niks uit wat ik eet of drink, ik moet echt van alles (ook vaak gewoon water) rennen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ben je al bij een maagdarmleverarts geweest?

Ik neem aan dat de meeste testen wel al zijn uitgevoerd, maar dergelijke vormen kunnen passen bij de ziekte van Crohn, colitis ulcerosa, coeliakie, veranderde galuitscheiding, malabsorptie van voedingsstoffen in de dunne darm en ga zo maar door.

Zit er ook bloed of slijm bij?

Ik raad je hoe dan ook aan een mdl-arts te raadplegen, en als je dat al een keer hebt gedaan zou ik dat nogmaals proberen bij een academisch ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tijd voor een uitgebreid onderzoek ! Bloed , ontlasting , en darm onderzoek . Mogelijk door spanning , allergie (voedsel) maar eerst alles uitsluiten succes.