Wat kan de oorzaak zijn van pijn in onderbuik NA het plassen?

Na het plassen heb ik vaak pijn in mijn onderbuik. De laatste tijd trekt dat niet zo snel meer weg. Dezelfde pijn heb ik ook in de onderbuik als ik gehurkt heb gezeten bij het werken in de tuin. Wat kan dat zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.9K
erotisi
6 jaar geleden
ben je een man of vrouw?
Ritsuka
6 jaar geleden
is er al getest op blaasontsteking?
fremar
6 jaar geleden
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/104712-pijn-in-buik-na-plassen-buikpijn-na-plassen-oorzaken.html
rkoehorst1234
6 jaar geleden
als je een vrouw bent, kan het wijzen op een verzakking, ga altijd naar je huisarts, die kan het beoordelen, laat het niet over aan speculaties.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik ben een vrouw en heb verder geen last van een branderig gevoel. Hoef ook niet vaker te plassen dan voorheen. Daarom denk ik niet aan een blaasontsteking.
Ritsuka
6 jaar geleden
wat zei de huisarts erover?

Het beste antwoord

met dit soort klachten direct naar je huisarts gaan ,niet speculeren, je huisarts alleen kan dit goed beoordelen, het kan van alles zijn,bv een verzakking als je een vrouw bent.