Ik heb vanmiddag een kleine (operatief) ingreep gehad en nou ben ik de hele tijd al aan het trillen. Wat kan de oorzaak zijn?

Het begon een paar uur na de operatie. Ik ben aan het trillen maar word niet warm, heb hoofdpijn, kortademigheid en ben misselijk,
Verder voel ik me geestelijk prima en ben ik 18 jaar

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Ben je onder narcose geweest?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik ben niet onder narcose geweest en de plek waar ik aan geholpen was doet niet echt zeer!

Antwoorden (4)

Wauw erg vervelend. Het kan zijn dat de morfine en of pijnstillers beginnen uit te werken. Als ik jou was zou ik lekker een warme douche nemen en met een boek in bed gaan liggen en of lekker gaan slapen. Mocht je er morgen nog last van hebben dan zou ik even de huisarts bellen. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel vervelend. Denk dan de spanning er een beetje uit komt. Helemaal niets vreemd tenminste als dit de eerste keer was dat je onder het" mes" ging. Neem een aspirine in en ga lekker slapen. Beterschap!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
24 uur na de ingreep kan je bellen met het ziekenhuis als je het niet vertrouwd. Je kan het ook aan de huidartsenpost vragen. 09003336333
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien zijn het de naweeën van de ingreep en moet je er nog van bijkomen.
Maar misschien heb je koorts (bij heel hoge koorts ga je rillen en heb je het koud). Dus ook al voelt het niet zo, ga even na of je koorts hebt.