Wat kan je doen na buikpijn na drinken water in zwembad

Ik heb gisteren per ongeluk een flinke slok water uit het zwembad gedronken en moest daarna heel erg veel hoesten, in de ochtend had ik opeens last van buikpijn en hoofdpijn. Komt dat door omdat ik water uit het zwembad heb gedronken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Je hebt daar toch geen liters van gedronken? :-) Een slok water kan geen kwaad. Het water van een gezond zwembad is ontsmet met chloor. Maar de hoeveelheid chloor in het water is klein, waardoor je daar geen last van kan hebben.
Die buikpijn zal een andere reden hebben.