licht in hoofd, zwabber benen en moe; hoe komt dit?

Sinds twee weken ben ik regelmatig licht in mijn hoofd, vooral als ik buiten aan het werk ben. Daarnaast als ik na het buitenwerk (snoeien), mijn apparatuur afdoe en naar voren loop is het ook alsof ik zwabber benen heb en of ik elk moment duizelig wordt. Heb ook het gevoel dat mijn hart harder moet trekken voor alles en ben ook moeier als anders, terwijl ik wel uitgerust (en stress loos) ben. (Ook heb ik last van hooikoorts). Hoe kan dit komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou van alles kunnen zijn en de vraag is dus niet te beantwoorden zo. Je huisarts weet het vast wel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Griepje?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien chronische hyperventilatie:
http://chronischehyperventilatie.nl/symptomen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
migraine?
veel licht en lawaai kunnen zorgen voor hoofdpijn.
een tekort aan vitaminen kan ook de oorzaak zijn.
wat mij goed geholpen heeft is een bezoekje aan de homeopaat.
kruiden kunnen meer dan je denkt.
Ritsuka
10 jaar geleden
een gokje, je bent sinds 2 weken meer gaan werken, maar je hebt je voeding hetzelfde gelaten.
Probeer eens wat meer te eten, vooral wat meer koolhydraten, waarschijnlijk heb je dan meer energie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze klachten zijn symptomen voor een legio aan 'aandoeningen'. Wij kunnen hier zeker geen diagnoses stellen. Je kan hier ook op het verkeerde been worden gezet, door antwoorden die wellicht helemaal niet van toepassing zijn. Ga naar je huisarts voor een goede diagnose.

Het beste antwoord

Dit probleem heb ik ook. Ik was een paar maanden geleden in t ziekenhuis en vroeg gelijk aan mijn dokter wat het zou kunnen zijn. Hij zij dat ik een lage bloeddruk heb. Dit probleem heb ik vaak als ik mn bed uitkom, het wordt dan even zwart voor mijn ogen en mijn evenwichtsorgaan is dan in de war. Dat komt dus door mijn lage bloeddruk. Een kennis van mij had hetzelfde probleem. Haar dokter had gezegd dat Venco Top Drop heel goed helpt. Mijn kennis heeft nu geen lage bloeddruk meer. Misschien is dit hetzelfde probleem bij jou en kan ik je met mijn informatie helpen

Groet Jordi