als maagzuur uit je anus komt, wat kan dat dan zijn? het is geen diarree

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Amadea
11 jaar geleden
Hoe weet je dan dat het maagzuur is?
Amadea
11 jaar geleden
Het lijkt mij eerder dat het vetdiarree is. Heb je daar al op gezocht?
anneliez
11 jaar geleden
Maagzuur lijkt me heel vreemd, maar als het echt iets vreemds is, naar de dokter ermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klinkt akelig. Maar er komt heus geen maagzuur uit je anus.......
Cryofiel
11 jaar geleden
Diarree kan zurig zijn. Diarree kan ook neutraal zijn, maar bij lang aanhoudende diarree krijg je wondjes aan de anus - zo niet van de diarree, dan van het vele afvegen. Als die wondjes daarna worden beroerd door normale diarree, voelt dat pijnlijk aan, alsof de diarree zuur is - maar dat is dan niet zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is in ieder geval niet de bedoeling, dat mag duidelijk zijn. Lijkt me een gevalletje huisarts, dus daar zou ik morgen als eerste contact mee opnemen als ik jou was. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben het gelukkig niet, dat het maagzuur was hoorde hij van de huisarts maar nu moet hij wachten om naar het ziekenhuis te gaan. daarom dus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@forallweknow,ik heb er nog nooit van gehoord en kan er helaas ook niks over vinden.
Ik hoop dat hij snel in het ZH terecht kan!
Wil je ons op de hoogte houden ajb?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dat lukt, vlindertje, tegen dat hij er terecht kan is deze vraag waaraschijnlijk al gesloten, das 31 augustus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tjonge wat balen dat hij zo lang moet wachten terwijl het toch een vreemde aandoening is volgens mij! Ik weet dat het niet echt lang is maar wel als je er op moet wachten, wachttijd is tegenwoordig veel langer maar toch....!
Ja dan is de vraag al gesloten,jammer want ben eigenlijk toch wel heel benieuwd wat hij mankeert en hoe zoiets : vreemds"kan? Zou je, als je er aan denkt, mij tegen die tijd misschien een PBtje willen sturen? Groetjes en wens hem maar sterkte als je wilt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mail me hier anders maar even dan denk ik erook geregeld aan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je dat ik je nu al een pbtje moet sturen?

Antwoorden (1)

niets ernstigs het is gewoon teveel lucht wat in je darmen zit. Dit komt door bepaalde voeding en te snel eten.