Hoe kom je van vochtverlies af?

Ik heb altijd last van vocht verlies en ik wordt er gek van want ik moet wel elke dag ongeveer 3x een inlegkruisje gebruiken en dat is toch op en gevende moment duur

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3 x valt mee? niet duur?ze vraagt toch niet om jouw mening,ze vraagt om advies! WAUWH!als ik zie hoe mensen reageren op andermans problemen,denk ik echt dat ik de enige ben die op een normale menselijkerwijze in haar positie gaat staan.Zou jij t normaal vinden als jij dag in dag uit met inlegkruisjes MOET lopen.Ik word al boos op alles en iedereen wnr ik 2 weken ongesteld ben.
MoppieDoppie,echt ff langs de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag werd al gesteld, maar bedoel je afscheiding of urineverlies?

Antwoorden (4)

Ik neem aan dat je urineverlies bedoelt. De enige die je kan helpen is de huisarts. Die kan je doorverwijzen naar iemand die je kan leren bekkenspieroefeningen te doen.
En ja urineproblemen zijn voor jou genant, een dokter kijkt daar anders tegen aan
11 jaar geleden
Iedere vrouw heeft last van vochtverlies.

Als je bedoelt: abnormale vaginale afscheiding:
In een recent onderzoek geeft 42% van de vrouwen in de leeftijd van 25 tot 65 jaar aan in het afgelopen jaar vaginale klachten te hebben gehad. Vaginale afscheidingsklachten zijn dus een veelvoorkomend ongemak.

Misschien is het bij jou niet eens abnormaal,
maar maak je je onnodig zorgen om normale afscheiding:
die is doorzichtig, vloeibaar en witachtig.
En inlegkruisjes zijn er op gemaakt dat ze wat vocht
kunnen hebben.

Zijn ze echt iedere keer kletsnat, dan zou ik even langs
de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien dat "tena lady" een oplossing kan bieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor gele vloed kan je een inlegkruisje gebruiken, als je het zo heftig hebt en je bent aan de pil kan het soms helpen een andere pil te nemen.

als je urineverlies hebt kan je tena-lady bestellen via hun eigen website. je hebt er proefpakketten. soms is dat fijner dan meteen naar je huisarts gaan. Het kan ook zijn dat je niet goed uitgeplast hebt als je bij het toilet geweest bent, of dat je het te lang ophoudt.