Gele plek na bloedprikken?

Ongeveer een week geleden heb ik mijn bloed laten prikken nu heb ik daar een gele plek op mijn huid en ook wat rode plekjes er doorheen, is dit normaal? Ook was mijn arm de eerste paar dagen een beetje lam maar dat is al over.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.6K

Het beste antwoord

Heb ik ook gehad,bij mij was bijna mijn hele onderarm geel,maar bij mij deed het die keer ook echt pijn,ik werd misselijk en viel bijna flauw.
Beetje ongelukkig geprikt,zeiden ze.
Gaat vanzelf weer over,bij mij werd het ook nog deels blauw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja kan gebeuren maar lomp is het wel
misschien heeft ie ff door de ader heen gezeten .. of 'm niet goed stil gehouden .. of niet netjes geschept met de naald .
maar gaat vanzelf over hoor ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit komt door een heel klein beetje bloed dat onder de huid blijft zitten door het bloed trekken,komt wel vaker voor bij bloed prikken,is in als het waar een blauw plekje dat hier ontstaat.
fremar