Loopoor, hoorverlies en eventueel oorpijn.
Maar niet altijd / niet altijd allemaal / niet de hele tijd.
Bij eén of meer van die klachten : altijd even naar de dokter. Al zal een gaatje vaak vanzelf helen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een verminderd gehoor en problemen bij het douchen of zwemmen. Dus niet echt eenduidige symptomen. Denk je dat je dit ook hebt, dan kun je dat simpel laten onderzoeken door je huisarts. Overigens is het zo dat een gaatje in het trommelvlies zich meestal vanzelf hersteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het al jaren, en nergens last van. Een paar jaar geleden ontstond het ineens, en kon ik aan die kant minder goed horen. En als ik moest bepalen waar een geluid vandaan kwam zat ik helemaal fout. Dat is langzaam hersteld in ca. een half jaar, maar het gaatje zit er nog steeds. Als ik m'n neus snuit kan ik het voelen.
Ik ben wel voorzichtig als er een koude wind staat. Direct een muts er overheen trekken.