Kun je allergisch zijn voor een bamboe lamp?

Al een paar dagen moet ik enorm niezen als ik ga zitten. Op twee meter afstand staat een nieuwe bamboe lamp en ik vraag me af of deze de oorzaak kan zijn.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
TurfGraver
6 jaar geleden
Stof?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, alles is hier brandschoon. Zeker de lamp maar ik heb hem wel pas.

Antwoorden (1)

Misschien is de lamp bewerkt met iets dat je gaat ruiken als hij warm wordt. Gewoon de nieuwheid. Zet hem een paar dagen in een andere kamer en kijk of je nog steeds moet niesen . Is het antwoord ja, dan ligt het niet aan de lamp