Hoe lang heeft een blauwe plek nodig om te verdwijnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niets zorgwekkends hoor. Trap gevallen. Maar de 27 een fotoshoot met blote benen. En die zijn het blauwst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gaf het al aan in mijn antwoord,koop Hirudoid bij de apotheek. ;-)

Het beste antwoord

Dit duurt meestal wel een tijdje,één tot een week of twee drie.

Wil je er sneller vanaf dan kun je bij de apotheek een tube Hirudoid kopen,binnen een paar dagen is je plek dan weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar is geen standaard voor. Dat is afhankelijk van de persoon.. Mijn vrouw krijgt al een blauwe plek als ik haar vastpak, en ik krijg bijna nooit blauwe plekken. Daar is echt wel wat voor nodig om mij een blauwe plek te bezorgen

Bij mijn vrouw duurt het soms wel twee weken voordat hij weg is. Bij mij max 3 dagen.

Ik denk als je snel blauwe plekken hebt dat ze ook lang blijven zitten