Als je veel zoetigheid eet zou je diabetes type 2 kunnen krijgen, maar dan is het ook in combi van overgewicht ,weinig beweging. Ik ken iemand die het op deze manier wel heeft gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal mensen na leeftijd van 40 zoetje en zoute voedsel verminderen eten of werkelijk stoppen eten want de kansen van suikerziekte zoals hoge bloeddrukziekte stijgen op .
U bent ten jaar jonger dus ik advisser u om zoetjes en zoute voedsel te verminderen voor beter gezondheid

Toegevoegd na 13 minuten:
Aan eene kant zoetjes zoals zoute voedsel verminderen eten en aan de andere kant is suikerziekte zoals hoge bloeddrukziekte erfelijk ziekten bv als jouw ouders een of beiden ziekten hebben zou de kinderen deze ziekten hebben