Ik kwam er vanmorgen achter dat ik een kuiltje in mijn hand heb, weet iemand wat dit is ?

Ik ben er dus vanmiddag achter gekomen dat ik een kuiltje in mijn hand heb, het doet een centimeter naast het kuiltje heel veel pijn en ik kan amper mijn hand buigen,
typen gaat ook met veel moeite, het kuiltje zit op mijn linkerhand, net iets boven mijn pols, Het is ongeveer een cm groot, Weet iemand hoe dit heet, wat je er aan kan doen en wat het is ?

Toegevoegd na 5 minuten:
Er staat vanmiddag maar ik bedoel vanochtend (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Zo'n kuiltje is normaal. Je hebt het ook b.v. bij de duimbasis (bij de pols). De pijn die je ernaast hebt is echter niet normaal. Via de computer kan ik niet zien wat het is en er kunnen verschillende scenario's voor bedacht worden. Het kan door bepaald trauma komen zoals stoten en waardoor een handwortelbeentje gekneusd of gebroken is maar zo'n breukje kan ook spontaan ontstaan.
Het zou ook een beknelling van een zenuw kunnen zijn of een peesontsteking. Ikzelf heb er al vanaf mijn jeugd zo nu en dan last van maar bij mij is de oorzaak weke delen reuma. Ik zou er gewoon even mee langs de huisarts gaan als het niet over gaat. Succes en ik hoop dat je snel van de pijn af bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het maandag nog zeer doet, zal ik ermee naar de dokter gaan als ik jou was.
Ik hoop voor jou dat het niks bijzonders is, misschien heb je de spieren eromheen overbelast door het typen.
Hoop voor je dat het snel over is en dat een kuiltje in
je hand minder erg is dan een gat in je hand.